2010. június 5., szombat

Anti Fake.

Ugye hogy mindenki utálja ha lenyúlják a képeit vagy ha sztárok vagy modellek képeit nyúlják :]
legszívesebben mindenki beolvasna nekik :D
mint én :)
mennyünk együtt xĐ
nem tudom, ebben mi a jó !?
azért mert valaki ronda azaz aki fakelkodik és ezért modellek képeit rakja ki!!:D
rühellem az ilyet :]
ha nem szép akkor is válalja már a saját pofáját -.-'
ez nehéz vagy mi?:D
ch....:D
szánalom (N)
a köbön >-<
Én ezt a blog oldalt azért hoztam létre hogy leírjam az életem minden apró részét jót és rosszat megosszak veletek :]
nem ilyen csicska fakekkel akik még nekem írják hogy fake meg minden :D
haggyá már :D
túl kicsi szinten vannak ezek az emberek :]
mért nem jó a... áh..mind1 =D
saját pofád tedd ki myvipre vagy akárhova és ne más képeivel pattogj mert semmi jó nem fog belőle kijönni :]
mindenki utálni fog nem értitek fake csicskák :D?!
látom nem :D
nem baj csináljátok csak...nektek lesz rosszabb..
na puszpá (Y)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése